sevgili mia cumartesi günü küçük beyoğlundaymıs(mia la alakamız yok tabii ) bizde 4 arkadaş gidecektik poker oynarken kararlaştırdık ki gizeme poker oynarken bir şey söylenmeyeceğini o gün öğrendim ... cuma günü tartışıyoruz gizem hanım benim şovum ben gelemem biz eee ogün konuştuk hani diye kaldık sırma gizem hep böle yapıyor filan diye uzadı konu ... neydi şhow ben ilk başta şu bir çok kişinin birden bir kalabalığın içinde birden bire dans ettiğini düşündüğüm şeydi diye birde uykusuzluğun verdiği rahatsızlıkla sevgili kıçımı laptop tan kaldırmadım ... ne de olsa cumadan gitmeyeceğimiz belliydi ...(evet kıçımla kulanıyorum laptopu .p) herneyse ama show daha kapsamlıymış ve resimleri görünce çok kıskandım gizem beni cağırdı ve ben gitmeeedimmm ... ahggg...
ve sizi resimlerle baş başa bırakayim... bana istediğinizi sölemekte serbestsiniz...
sağ baştaki gizem
ortadaki sırma...
fotograflar birol doğan...
aaaa çok kıskandıımmm :))) demekki neymiş popo bilgisayarın başından arada bir kalkmalıymış :)))
YanıtlaSilaynen öle.... kimbilir neler cıkardı gidip bir kaç kare de ben çekebilirdim... yeni insanlarla tanışabilirdim... artık gelecek sene...
YanıtlaSil