hep yapıyorum bunu ...

bir house izleyecem diyip kendimi kandırıyorum ... 2 tane izliyorum 3 de olabilir ama dozajımı aşmak istemiyorum ... sonra yarına bir şey kalmaz... ne irade ama ... diğer bitirdiğim dizilere bakınca... .p
eski kız arkadsımla hepsini izlerdik ... bir ara greve girmişti senaristler baktık elimizdekiler tükendi napıcaz derken bir arkadaşımız size o.c nin fashion modelini getirdim diyip gossip girl izlemeye başladık. allahtan grev uzun sürmedi... herneyse ben yatım saat yukarıda yazıcak ama genede yazim 4 39 ...iyi uykular türkiye...

2 yorum:

 

Followers

Meet The Author

.