Genelde dizi veya film izleyeceksem indiririm ama bazen uğraşmıyorum. Acıyorum diziport izliyorum. (reklamını da yaptım diziport (bak gene yaptım )) Bir kaç kez yorumlara gözüm takıldı (bu arada üye olarak izlemiyorum ) dizi veya bölümü hakkında yorumlar olması gerekirken şöyle yorumlar çıkıyor .
Teşekkürler diziport.
Çok güzel bir bölümdü tşkler diziport.
Nasılda güzel sıçtı süpersin diziport.
Yaw anlamadığım diziport mu senaryoyu yazıyor.Prodüksiyon diziporta filan mı ait .Yoksa oyuncular mekan ne biliyim mesela çekilen stüdyoyu diziportun parmağımı var . Adamlar alıyor koyuyorlar sende girip izliyorsun onlarda reklamdan paralarını kazanıyorlar . Olay bu ki bir de bu olayın başka boyutları yayınlama hakkı gibi bunlara girmesem iyi olur (: Sonuçta neden bu yalakalık ben bunu çözemedim .
örnek:
-matemanya. 1 gün önce demiş ki;
ni-ki-taa süpersin süper bi bölümdü teşekküğrler diziport (bu arada teşekkürler biraz fransız aksanlı olması da gözden kaçmıyor)
Valla bunları yazanları akılları nerede bilmiyorum . Siteyle ilgili bir sorunumda yok aslında . Giriş yapıp Teşekkür edenlerle rahatsızlığım var . (:
(bu arada diziport rencide etmiş gibi dursamda 12 defa adını yazdım , 3 5 kuruş atarsın artık diye düşünüyorum. )
Kaydol:
Kayıt Yorumları (Atom)

aynen,cok gereksiz:)
YanıtlaSiliadeyi ziyaret (:
YanıtlaSiliadeyi ziyaret de neymis:)
YanıtlaSil*tabi ki beni kim takip ediyomus diye bakicam ama inan hosuma gitmese burasi izleyicin olmazdim Tom:)
teşekkür ederim efendim ... bende pek yorum yazmam genelde (:
YanıtlaSil