Zaten çokta şeyimizde diyeceksin biliyorum (:
Bir yarışma var ona katılacam . O yüzden cizim yapıyorum . Bir arkadaşım daha var o da yapıyor . Dün gece çok komik bir olay oldu .
Arkadaşım artık msn den ben yatıyorum dedi, iyi geceler diledik, ben devam ettim o bıraktı. 2 dk sonra gene msn geldi gecen konuşma şu ....
-Mehmet yaptığım çalışma gitti . Valla gitti . Nasıl gitti bilmiyorum
-Nasıl yani kaydetmedin mi ?
- yoo ettim ama photoshop acmıyor .Formatı değişti nasıl oldu bilmiyorum . Ben yapmadım .
-Nasıl olur ki öyle bir şey . (Şunu dene bunu dene gibi olayları atlıyorum )
- yok olmuyor .
-bana gönder bakim ben açarım onu .
(gelen dosyanın isimi )
1.maskot
dosyanın adını görür görmez bende kahkaha koptu . olay şu dosyanın adını yazarken 1 den sonra nokta koyduğu için dosyanın formatı değişmiş . o an çok güldüm .ve kızdı gitti sonra gene geriye geldi .
1 saat boyunca ugraştık eski haline getirmek için .
bari windows 7 kullanlar için kısaca anlatım .
dosyanın adını değiştirebilirsiniz ama bir iki işlemden sonra dosya uzantısı da değişebilir. Size çok kolaylık sağlar .
başlat menüsünden girip . Denetim masası > Görünüm ve Kişiselleştirme > Klasör Seçenekleri >(küçük bir pencere gelecek karşınıza )Görünüm :( altında ki menü de) Bilinen dosya türleri için uzantıları gizle yanında ki tik işaretini kaldırıp uygula dedikten sonra işiniz bitmiştir . dosyanızın uzantısını jpg se png yapın olacaktır .
Kaydol:
Kayıt Yorumları (Atom)

0 yorum:
Yorum Gönder