Valla ya çok zor . mesala bir yerde kahve iciyorum (ismini vermim) böyle bir yandan iş yapıyorum ... ama cıkıp sigara içmek ne kadar zordu bi bilseniz .
oturduğum yerdeki masanın üstünden sigarayı al içinden bir tane cıkar . ateşi bul . - annaaaa ateş yok . kimden istiyecez şimdi ateş of.
- heh işte şurada birisi var . yok ondan istenmez baksana sevgilisi var erkek sinek yaklaştırmayacak bir tip kavga cıkar sonra neden ateşi bizden istedi diye .
-hmm şurada oturan kız olabilir . aaa yok yok kapıda içiyorlar oraya dogru yol alayım .
ateş alınır
-teşekkürler ( ulan bir teşekkür insan gibi hisettiyor kendimi de mal herif "bir şey değil" deseydi. Her neyse biz teşekkürü edelim de .öküz kendisi olsun )
sıcak mı ne . bu sigarayı yakalı ne kadar uzun zaman oldu . ne kadardır burdayım ki . öff ... bu da sıkıcı kim gidecek şimdi sigarayı söndür gene şuraya tam 4 adım at. geriye dön otur işe devam et ... of of ..şimdi sigarayı nereye söndürecez ki ... bir şey de koymamış amerikan şirketi ne olacak gavatlar . ama güzel kahve oluyor . gerci filitre kahve istesem burayı seçmem . acı oluyor . ulan ersin senin yüzünden espresso yada alıstım ya .ne güzel sert bir filitre kahve iciyordum . her neyse ben geriye döneyim artık . nasıl bir ağırlık var üstümde sanki zaman durmuş gibi . off her şey cok güzel . ulan neden fotograf makinemi almadım ki yanıma baksana kareye of . her neyse .
- hayat ne kadar zor değilmi .
x nasıl yani . yoo hayat cok kolay.
- sen benim olduğum yerde değilsin şu an
x /:
Kaydol:
Kayıt Yorumları (Atom)

ayyyyy hayat çok zor
YanıtlaSil(:
YanıtlaSil