sabah sabah . ne sabah ı hayvan öğlen oldu .

"Kahve fincanı dudaklarıma değdiği andan itibaren fincanın sıcaklığı dudaklarımı ısıtmaya başlarken gelen hafif bir yudum ağzımın içini sıcak bir hisle dolduruyor,aynı anda burnumun deliklerinden geçip beynimi uyaran kahvenin kokusuyla birleşen bir tatla ilk yudumun yaşattığı orgazmla güne merhaba demek, işte hayatın anlamı dediğin saniyeler olabiliyor. "

Gene gün başladı bakalım neler olacak demek istiyorum ama neler olacağını biliyorum tabii bilmediğim güzel sürprizlerde olabilir . Uykusuzum neden mi sabah 3 kadar muhabbet ettim . Çokta eğlendim . Sonra uyuma zamanı geldi normal insanların uyuması gerekiyor dimi tabii benim uykum yoktu. Ve bir hırsla smallville izledim Neden izledim pazar günleri izlerdim sonra denk gelinceye döndü olay . Bu ara dizi sıkıntısı çektiğim için "ulan acaba bu sezon uçar mı acaba" diyerek son sezon smallville izlemeye başladım . Yok ama uçacağı filan yok bu adamın . Diziye adım atan her süper kadın, erkek, gay, transexuel ,köpek,kedi, hayvan, uçabiliyor. Bizimkinde tık yok. Bence uçurmadan adamı atacak bir yere zaten oyuncusu 23 yaşinda başlamış yaş olmuş 33 hala çıtır muhabbeti yapıyorlar adama . iyice moral bozuldum . Birde jor-el (biyolijik babası) sex yaparken süper güçlerini denetlemeyi öğretmiş buna. oh dedim kadında almaya başladı yatağa lana lang suçu neydi kız sevişelim diyor bizim ki yok diyordu . şimdi lois lane le işi bitiyor . gözümüz yok . ama uçsun istiyorum artık ): 

Şimdi birde dizi tarifi verin bana istiyorum . izlemek istemiyorum aslında ama izliyorum . Filmde olur onları da izliyorum . 
yemek tarifi verin onları da izlerim . Ama genelde yapıyorum zaten o yüzden yemekte sorun yok yemekte ama bu sabah taze fesleğenli beyaz peynirli tost çekti canım ama şimdi kim çıkıp alacak diye taze fesleğensiz beyaz peynirle tost yaptım ve yedim (:

Ne diyordum telefon geldi yarım kaldı . 
biriniz ses çıkartın abi şurada kaldın diye . Cem yılmaz olsa hemen tivi diye bağırırsınız ama uyuzlar sizi . gidin lan gidin ... zaten telefon gelmiş sabah 10 iş görüşmesi fakat maltepe ulan git git bitmez annemin evinden cıksam 3 gün sürer yol . yol dedim bu arada istanbul trabzon arası 18 saat sürmüyor onu biliyoruz ...  80le gitsen bile 14 saat yapar ki 80den az gidiyorsa araç in yürü zaten ... 

bu arada sevgili mia wallace kıskandım 3 ay olmuş blog 207 kişi olmuş anlamadım ben bu blogu yazalı  1 yılı geçmiş 57 oldum lan daha yuh bana sex tape mi yayınlasam ne yapsam bilemedim .Veya Sex ve Tape olarak yayınlarsam daha mı iyi olur .Ama tabi kapattığım 3 blog var bir ara her şey için blog acar olmustum kalemle resim ciz ac yok hastane anıları filan derken hepsini kapadım . bi bu kaldı elimde ... olsun az olsun öz olsun 57 de yeter bana (: 


bu arada yeni gelen bir habere göre trabzon yolunda ki virajlardan dolayı 21 saat sürüyormus yeni yol calışmalarından dolayı daha aza inecekmiş belkide inmiştir bilinmez. (: 



2 yorum:

  1. Sevgili tom, baksana baksana 210 olmuş kıskan :)
    Ayrıca bana gelen haberlere göre de 18 saatmiş ya cidden trabzon ist arası aa aa

    YanıtlaSil
  2. ne bakıcam bee... 210 olmusmuş ... 57 ama hepsi benim naber ... (:

    YanıtlaSil

 

Followers

Meet The Author

.