"LOST" hakkında sölemem gerekenler var...

1. super bir ada ... düştüm bir kere çıkarsam siksinler beni (:
2.alkol ve uyuşturucu var .
3.en büyük özellik bir erkek için kadın var . 
bir adaya giderken götürmek istediğin her şey var kısacası ne diye çıkmak isteyim ki adadan ... 

bir de bize yedirdikleri numaralar var (bize diyorum yedim mi yemedim ben bir sezon izledim 4. sezondu oda ) 
aslında dizi 3 sezon sürecekti ... baktılar millet yedi uzadı (: ... 
birde belalarını arıyorlar sürekli ... bizim tayfa düşse oraya ...yakarız ateşi vururuz şarabı geçer günler ne uğraşıcam adanın bilmem nesiyle ... şimdi millet atlar ama ölüyorlar yok sis var yok bilmem ne diğerleri ... sokma burnu bir şeye adam gelip bir şey mi diyecek sana dedi mesela koy burnuna okkalı bir kafa bir daha geliyor mu ... 



0 yorum:

Yorum Gönder

 

Followers

Meet The Author

.