sacmalıyorum bunaltıyorum ...


Oyee çok konuşuyorumm... Herhalde Ayşe artık benimle konuşmaz, arkadaşım ama başını yedim bea saçmalamaktan... Hatta şimdi uyuyor, gidip yatağında onu dürtükleyip kaldırmak istiyorum ... Valla kız salağa bak, diyip uyumuştur... Uyuzlar vardır ya, rahat bırakmazlar insanları ... Bu, benim evden iş yapmamla ilgili olsa gerek... Enerji fazlası... Ama öyle bir arkadaşım da koş diyor ... Hatta koşsam...Bilmiyorum, ayaklarım yerinde durmuyor... Saracak kimse kalmadı... Saracak ne var ki zaten hayatta ... Birine sararsın öyle gider, ben herkese sarıyorum ... Yaşamın içindeki sesizliğe sarıp "ses yapın" demek istiyorum... Yok yok bir şeyler yapmam lazım, enerji fazlası var ... Bir de yanımda bayık müzikler dinliyorlar, yok kış masalıymış neyin masalı abi ... Herkes birbirini düdüklüyor dizilerde ... Bize eskiden masal anlatırlardı, o da babam sallardı  hep ... Bir tek doğru anlatığı masal zaten beş hayvanın olduğu... Herneyse konu bu değil zaten, kim kimi dürtmüş umrumda değil... Değil de değilde kaldı işte burada ... Kaldı çünkü iki geyikle konuşuyordum ... Unuttum yazacaklarımı... Hala bir yerlere çıksam mı diye düşünüyorum... Öyleyse varım aslında, salağın önde gideniyim... En iyisi gidip dayak yiyeyim ben, iyi gelir... En son ne zaman yedim hatırlamıyorum...Yapacak bir şeylere ihtiyacım da...

Herneyse sacmalamamamamamammamamamama devam edebilirim... Bu arada bunu okuyanlar .... Sevgiler saygılar....

Eski kız arkadasımdan bahsetmek istiyorum aslında ... Onun yanında çok usluydum .. Sevmezdi, ağır olmak gerekiyormuş ... Ben de gidip tartılmıştım 70 kg geliyorum dedim ...

Gene bir gece tuvalete kalktım, kavga sebebi haber vermeden kalkıp gitmek yataktan. O değil de biriyle yatarken hala diyorum, ki kalkarsam haber vermek lazım mı ... Ulaan ne korku yaşatmış ...

Gittim....


8 yorum:

  1. bunu yazdğında saat kacdı?

    YanıtlaSil
  2. gece 1 suları, iki ren geyiğinden biri olarak yapıştım yakana, unutturdum yazacaklarını arkadaşım: )
    nihahahahahahah yaşasın pislik ben: )

    YanıtlaSil
  3. valla bilmiyorum başladım bir ara saat 23:00 den sonra ya denk geliyor ... neden ...

    YanıtlaSil
  4. hahaha yaşasın pislikler...

    YanıtlaSil
  5. ayşe benim arkadasım ... sen kimsin ... asıl söle cabuk...

    YanıtlaSil
  6. tuttum ... olunca sölerim ...

    YanıtlaSil
  7. bende ayşeyim... dilek tut ahehe

    YanıtlaSil

 

Followers

Meet The Author

.