-Ne oldu biliyormusun? ...
-Gecen gün ne oldu biliyormusun?
-Ne dedi biliyormusun?
-Kimi gördüm biliyormusun?
-Rüyamda kimi gördüm biliyormusun?
Hastayım bu sorulara (tamam kabul bende yapıyorum ara sıra)
Ama nereden bilebilirim ki; birliktemidik ki ... yok ... zaten birlikte olsak bana böle bir soru gelmez dimi... Rüyamda ne gördüm biliyormusun...tamam hadi sevgilim olsun bu kişi... Birlikte yatıyoruz ... ama yani rüyana girecek kadar da yeteneklerimi geliştiremedim ki ... hem ben sevgilimin mail şifresini bildiğim halde açıp bakan bir insan değilim ki... rüyana gireyim ...
Bu soruların cevaplarını çoğu zaman bilmiyorum, bilmeyiz de... fakat bir gün cevapları sizler söylemeden evvel ben cevapları söylemeye başlarsam çok zengin olurum onu biliyorum...
Kaydol:
Kayıt Yorumları (Atom)

Bunun gibi kıl birkaç daha var bak.
YanıtlaSil* Anlıyor musun?
Adam uzun uzun anlatır, kafa ütüler, her cümlenin sonunda da:
-anlıyor musun
-yok ben gerizekalıyım:p
* Tamam mı?
Anlatır anlatır nefes almadan..
-tamam mı?
-tamam tamam tam tam:p
ondan sonra da var ... ondan sonra ... ondan sonra...
YanıtlaSilevet o da var.
YanıtlaSil-ondan sonra
-onbir:p