Valla ya evden çıkmıyorum. En son salyalarımı bilgisayarın üstüne akıtmama ramak kalmıştı... (ramak kalmıştı lafına hastayım... Hangi ölçü birimini içeriyor bilmiyoruz sadece söylüyoruz "ramak kaldı". Ne kadar kaldı? 3 cm, 5 cm, 1m mi ne, yok belli değil . Her neyse.)Tamam yeni işim olan web dizaynılığı yapıyorum ama beynime fazla bu kadar asosyallik.Yani bir ikizler olarak, insanları görmek istemem en doğal bir istek değil'mi? Soruyorum size. Taki şu küçük gözlerle resmin canlı halini görünceye kadar. Ne diyorum ben yaa... evet evet geldi zaman ama korkuyorum askerden gelmiş gibi hissediyorum kendimi. Mala bağladım ... İyi değilim sinemaya gidiyim en iyisi. Hayata alışmaya yavaş yavaş başlamak gerekiyor. baby steps... biliyorum bir bok anlamadınız... bende kendimi anlamıyorum ...
Bu aralar kız arkadaşlarımın ilişkilerini çözme görevini üstlendim ...
Başardım da bir tanesi tamam. Sorun hal oldu ."Buna ara gelicem fıkra gibi. 1 fransız 2 türk ... alman filan katarsam grup sex mi yapıyorlar diyeceksiniz yok öle bir şey. Nerden geliyor bunlar aklınıza, alla alla "
Diğeri ise zaten başından belliydi kıza söylemedim. Zaten kabul etmek istemiyordu. Bir ara yüzüne carpmak zorunda kaldım. Sonra üstüne gitmedik... Ama sonuç belliydi geçen günde olan oldu. Kız için üzgünüm... iyi bir insan "yedi camii yaptırmış..."
Terzi kendi söküğünü dikemezmiş ... Bende kendi söküğümün ne olduğunu biliyorum ona göre yama arıyorum ama çok zor çok ... (:
Kaydol:
Kayıt Yorumları (Atom)

0 yorum:
Yorum Gönder