bu saate acıktım

Ve kendime 3 katlı bir sandviç yaptım ... hehehe saat mi kaç 4 30 civarları...


2 yorum:

  1. homer simpson sandviçiiiiiiiiiiiiiiiiiiii!!!

    sandviç..
    sandaviç..
    san dö viç
    saint de la vich..?

    YanıtlaSil
  2. yapmasını da seviyorum yemesinideee....ham ham hammmmmmmmmmm

    YanıtlaSil

 

Followers

Meet The Author

.