Senelerdir şu Magnum reklamına hastayım ... dondurma mı satıyorlar yoksa aldatmaya teşvik mi ediyorlar... hayır aldatılacağı yoksa bile kadının sürekli izlese aldatır fakat dondurmayla yapacaksa sorun yok. teşvik ettikleri kocandan ve sevgilin daha iyi bir şeymiş gibi lanse ediyor... Şaka bir yana iyi pazarlama taktiği sorun şurada dondurmayı aldın. iyi hoş güzel yedin bitti tüm aşk bitinceye kadar. Gerçi adamla da sex yapınca sırtını dönüp uyuyor diyenleriniz var biliyorum ... Ama olsun adam en azından bitmiyor, ye ye bitmiyor, zaten bir süre sonra resmen yiyorsunuz (: hem eve parada getiriyor. fakat magnum un başka bir reklamında para işini de çözmüşlerdi en azından umut vaat ediyor.. yok ev veriyor şunu yap mesaj at yok araba veriyor ... adamlar resmen biz erkeklerle sidik yarıştırıyorlar... Bugün izledim bir reklam ... resmen sidik yarıştırıyorlardı yok ondan daha iyimi ... valla bilmiyorum ama bir yerde iyi reklam kampanyası var... ama biz erkekler için böle bir reklam yapsalar kadınlar ciddiye alır onu biliyorum hatta bir de suçlu biz oluruz sanki reklamı biz yapmışız gibi ... düşünün ben senelerdir izlerim sevgililerim le bile izlerken kanal değiştirmedim ... siz tv kafamıza geçirirsiniz eminim ... (:
Kaydol:
Kayıt Yorumları (Atom)

haha güzel bir bakış açısı :) Ama ben magnummu sevgilimi desen sevgiliyi seçerim heralde... Sevgili bana bir sürü magnum alırki :)
YanıtlaSilbence de mantıklı secim... (:
YanıtlaSil