Dün akşam bildiğiniz gibi kandildi, klasik olarak kandil mesajlaşmaları yaşandı gece boyunca aslında uzun süre görüşmeyen arkadaşlar için bir fırsattır bu bir iyi kandiller mesajı yazarsın o da sana cevap yazar ''sagol nasılsın'' gibilerinden ve sonra mesaj trafiğinin devamı gelir öyle oldu böyle oldu falan filan...
Hem kadınlar için hem de erkekler için hoşlandığı kızla yada erkek ile konuşmak ya da bir şekilde iletişim kurmak için güzel bir bahanedir aslında bu, hiç beklemediğiniz insanlardan mesajlar gelir mesela, gönderen kısmını okuduğunuz da ''aaa hayırdır nerden aklına geldi'' falan gibi söylemlerde bulunma durumu yüksek ihtimaldir, en azından benim için öyle oluyor bu aralar :))
Din ile çok arası olmayan bir insanım öyle olsam bile bu gibi gecelerde gene büyüklerimi hatırlar arar sorarım. Bu gibi konularda hassas olduğunu bildiğim arkadaşlara da mesaj çekerim hani yalan yok... Mesela tomtom'un bugüne kadar kandilini kutlamadım hiç niye adam kandilde kutlama şeklini içki içerek yapabilme potansiyeline sahip biri şimdi böyle bir adamın kandilini kutlasan nolur kutlamasan nolur :))
Hani üç aylara girdik ya şimdi ramazan bitene kadar bir sürü kandil durumu söz konusu baylar, bayanlar iyi değerlendirin bu durumu fırsat bu fırsattır bakarsın bir randevu koparma şansınız bile olabilir... :)) Dinle alakası olmayan bir insana böyle bir mesaj çekseniz bile bir şekilde ne oluyoruz hayırdır sen beni bilmiyor musun gibi bir geri dönüş olabilir, aslında bu geri dönüş bile bir fırsattır ee artık bu fırsatı değerlendirip olayı kendi lehinize çevirmek de size kalmış...
Kandil bahane randevu koparmak şahane :))

kaptan gene kimi kafaladın ... kandil ayagına ..
YanıtlaSilyaa bide gidip kandili kutlamadım unutmuşum kandil olduğunu yoksa gider içerdim :D
ben kafalamadım da beni kafalamaya çalışanlar oldu desem :))
YanıtlaSil