belki de benim için bir oyun bilemiyorum
gitsin,gelsin,kalsın,gitsin,gelsin,kalsın ...
bilmiyorum bir oyun gibi oluyor ... bu işte nette başarılı değilim ... dışarıda bu işte başarılıyım ... bir oyun saniyeliğine aklıma geliyor ... hiç tanımadığım biriyle tanışmak anlık bir şey 10 saniyelik bir şey... veya tekrar birini kazanmak sadece olduğu yerlere gitmem yeterli ... sakın öyle demeyin her şey sanki rastlantıymış gibi ayarlamak yeterli ... tabii tek başınıza olmama kaydıyla yoksa loser gibi görünürsünüz...bir avantajımda bu benim gittiğim yerde yüzde doksan beni tanıyın birileri cıkar ... bir de gerçek rastlantılar var ama ayarlamak istediğim bir sistemse tamamdır ... bu oyun benim için yaratılmış demektir ... fakat ben oynamak istemiyorum ve oynamadığım bir kişi var inşallah değerini bilir... aramızda bir şey olmasına gerek yok sadece dürst olmak istiyorum ...
ben yakışıklı filan olduğumu düşünmüyorum ... ama kadınların bir çok özelliğimi beğeniyor olması bana avantaj sağladığı kesin... bunun haricinde ise zekamı bu işlere değilde yaptığım işlere yorsaydım herhalde çok başarılı olurdum ... bilmiyorum ...
gecen hafta yaptığım şov bana yetti ... ama asıl önemli olan artık uğraştığım şey kadınları tavlamak değil kendi cinsimi kadınlar üzerinden yenmek ... tabii bundan evvel olayda yanlış ata oynadığım için kaybetmiştim ... ama biliyorum bir kadın güçlüdür ve bir erkek elindekinin gittiğini anlayınca korku yaşar ... bu egodur .. benim yaptığımda buydu ... söylediğim halde dinlemedi beni ...dinleseydi hem ben hem kız kazanacaktı ... o erkeğini alıcaktı bende iddaa mı kazanmış olucaktım ...
gecen haftaya gelirsekte ... birini cok övmeleri hoşuma gitmiyor... çünkü şunu bilmek gerekiyor kadınlar bizi seçer ... ama siz kadınların bildiği bir şey varsa iyi giriş yapan erkeklerdir ... bu çok ince bir ayar yanlız... herneyse sonuçtu şunu bana söylemiş olan bir erkek bitmiştir... mehmet e. ye asılma ... hehe istediğim buydu korkutmaktı... birilerin bir şeylerini görmesini sağlamaktı ... ve iddaa yı kazanmış oldum ... bu oyunda ben iyiyim dediğim gibi...
hee e.ye asılmadım hatta ben tanışmadım bile onlar geldi bana ... ben sadece girişimi yaptım ... sadece 10 saniyelik bir olaydı ... yeter ki havamda olayım ...

0 yorum:
Yorum Gönder