Korku filmlerinde en nefret ettiğim sahne...

lavabo tıkanır ve açmak için elini sokar.... birden bire çöp öğütücü çalışır... korkmuyorum fena halde klişe bir sahne fakat nedense uyuz oluyorum... annem de bir ara oturduğu evde çöp öğütücü vardı ve hep bu sahneler gelirdi aklıma ... belki de ilk korku filmim olan 13 cuma dan dolayı olmuş olabilir bilmiyorum...ıyyyy ...

0 yorum:

Yorum Gönder

 

Followers

Meet The Author

.