Taksicim bile geçen gün evlenmek istediğin kadında ne gibi özellikler ararsın diye sordu hayırdır dedim beni biriyle tanıştırmak istiyormuş da :)) o olmadı tanıştıramadı sonra benimle aynı sitede oturan bir müşterisi varmış sırf bizi tanıştırmak için kızın buna emanet olarak verdiği anahtarı teslim etmem için bana verdi sonrasında benim tlf kıza, kızın tlf bana verdi araştık kız geldi anahtarı aldı gecenin 1inde sonuç sadece tanıştık işte...
Sonra çok sevdiğim bir arkadaşımın eşi seni biriyle tanıştırcam özkan dedi :)) hadi artık evlen falan diyor birde... Hopallaaaa Anlamadım neden insanlar benim evlenmeme bu kadar takmış durumda hoş bende istemiyor değilim hani :P adı evlilik olmasa bile sürekli bir ilişkim olsun isterim ama sürekli birileriyle tanıştırılma durumundayım bazen bu hoşuma gitmiyor değil tabi ama kendimi evde kalmış kızlar gibi hissetmeye başladım artık.... Hani birini gözüme keserim tanıdığımın tanıdıysa tanıştır falan derim ama hiç hesapta olmadan birilerinin çıkıp seni şununla tanıştırayım demesi bazen sinir ediyor adamı yahuu... Ben bir erkeğim ve allaha şükür kendi işimi kendim halledebiliyorum etrafımda hiç kız yok değil birileriyle bir şey yaşamak istersem yaşıyorum zaten....
Son olay bugün oldu...
Aylardır aramayan sormayan kuzenim aradı bugün bayram değil seyran değil eniştem beni niye öptü oldum birden kahvaltı yaptık beraber saat 12de :) benim için kahvaltı işte....
Bana birini bulmuş onu söylemek için gelmiş haftasonu müsaitmiymişim o an bastım kahkahayı zaten.... Sana birşey sorucam dedim bunu beni gerçekten çok sevidiğin için mi yapıyorsun yoksa annem bu cocuga kız bulun artık evlensin diye size talimat mı verdi ... Olur olur vala bahse konu annemse herşey olabilir biraz değişik bir annem vardırda benim onu da ayrıca anlatırım artık konu anne olunca malzeme çok :)))
Yok dedi ben çok iyi biriymişim ve benim iyi biriyle evlenip mutlu olmamı istiyormuş artık zamanı gelmişmiş... Size ne kardeşim vazgeçtim ben evlenmicem süvariliği de (Gemi kaptanına süvari bey derler ) yeni almışım biraz tadını çıkartıcam yahuuu aaaaaa
Aylardır aramayan sormayan kuzenim aradı bugün bayram değil seyran değil eniştem beni niye öptü oldum birden kahvaltı yaptık beraber saat 12de :) benim için kahvaltı işte....
Bana birini bulmuş onu söylemek için gelmiş haftasonu müsaitmiymişim o an bastım kahkahayı zaten.... Sana birşey sorucam dedim bunu beni gerçekten çok sevidiğin için mi yapıyorsun yoksa annem bu cocuga kız bulun artık evlensin diye size talimat mı verdi ... Olur olur vala bahse konu annemse herşey olabilir biraz değişik bir annem vardırda benim onu da ayrıca anlatırım artık konu anne olunca malzeme çok :)))
Yok dedi ben çok iyi biriymişim ve benim iyi biriyle evlenip mutlu olmamı istiyormuş artık zamanı gelmişmiş... Size ne kardeşim vazgeçtim ben evlenmicem süvariliği de (Gemi kaptanına süvari bey derler ) yeni almışım biraz tadını çıkartıcam yahuuu aaaaaa
Ayrıca artık türk kızlarına güvenmiyorum ben eylülde gidicem ukraynadan kız alıcam :))

kaptanım yok yok biz bulduk ve aldık sana hatunu 3 e 5 e bakmadık ... carparım digerlerini ... (: kuzen varken diğerleri bok gibi (:
YanıtlaSilben gene bi ukraynaya gidim bakim gelim kendim icin degil yahu diger kaptan arkadas için yani :P
YanıtlaSilaslındaa... benim bi arkadaşım var, tam sana göre.
YanıtlaSileheueehu.
kime göre ... kaptan a mı ... bana mı ... gerci yazıyı kaptan yazdı ama (:
YanıtlaSil