tabi bu benim lost izleyenlerle dalga geçme şeklim ... daha evvel bahsetmiştim ... lost dan bir şey olmaz diye dinlediniz mi yok ... Eski kız arkadaşım zorla 4. sezonu izletmişti ... ah keşke hala sevgilim olsaydı başına kaksaydım ... Olsun eldekilere sataşarak idare ediyorum . Sevgili lost fanatikleri . Saygılarımı sunuyor sevgiyle öpüyorum ...
Sayın izleyiciler Dünya üstünde Lost mağdurları artıyor ... Dizinin sonunu hiç bir şeye bağlayamadıkları için ... "bu ne ya " veya "siktir lan" diyen seyirci kitlesi artmakta ...
Kaydol:
Kayıt Yorumları (Atom)

0 yorum:
Yorum Gönder