şimdi ben yazdım bir arkadaşım da dedi ki bizim de sorunumuz var ... dedim değinmezsek olmaz... onların da sorunları şuymuş ...
1. si soğukmuş (:
2.si de bir erkek (terbiyesiz bir erkek) girdiği zaman klozet oturağını kaldırmaması ....tamam hayvan herif kaldırmadın da barii bir sil ... kızlar temiz diye oturup senin sidiğin onlara yapışması zaten soğukmuş zorla otuyorlarmış birde senin sidiğin tam bir cehennem ... ayıp lan ayıp öküzzz....
daha varmı bilmiyorum siz söyleyin kızlar...
Kaydol:
Kayıt Yorumları (Atom)

ev dışındaki klozete oturmak da hata zaten ıyyk
YanıtlaSil:D Ayy iğrenç :D Dur bakiyim, yok ya bi sorun yok :d
YanıtlaSil(: yok yok bir sorun yeni sildim hahaha
YanıtlaSilzor konular bunlar.
YanıtlaSiltaşı soğuk olur, platastiği pis.
kendi evinde değilsen rahat edemezsin.
tam işkence yani.
hayat...
YanıtlaSil