biliyorum hepiniz nerede bu demiyorsunuz özleyenleriniz var filan pişman ... beni soranlara teşekkürler (:
şimdi ben uzun zamandır içki içmiyordum... içmiyordum derken öküz gibi içmiyordum ... biraz da kötü şeyler yapan biriyim ...alkolle karışınca biraz agresif olmuşum ...Gerçi önümü görmüyordum ... her neyse kötü bir huyum var biri elini önüme getirince ısırma isteği doğuyor bende fakat genelde ısırmıyorum alkol kafası ısırıyorum (: ısırmışım da ): ama işte sorun beni yeni tanıyan birine denk gelmesi ... şimdi bu kadarla kalmıyor neden bilinmez bir de kıza kötü kelimeler etmişim ... ben tam bir öküzümüşüm kendimin haberi yok ... ama bu iş beni böyle yaptı diye düşünüyorum bir de agresif bu aralar bilinç altı üstü oldu... hee bi de sürekli yer beğenmemeleri beni tahrik etmişte olabilir belki de yaptığımız muhabbetler den dolayı da bilemiyorum ne tetikledi . genelde içip o kadar kötü olunca basıp eve giden bir tipim ... kimseyede asılmam hani gidip sahroş kafası asılırsın filan onu da yapmam ( allahtan onuda yapsaymışım tam olacakmışım... off bir daha bu kadar içmeyecem diyorum ama yalan içerim ...
içtiklerime gelince
5 kişi 2 şişe büyük rakı ( benim kiler yanlız hep sektir sulu hayatta sevmem)
4 shot fındık vokta ( eski calıştığım mekanda ısmarladılar )
4-5 vokta redbull ( bunları kim ısmarladı zaten bir yakalarsam dana gibi içtim... )
Kaydol:
Kayıt Yorumları (Atom)

0 yorum:
Yorum Gönder