3 gündür yoktum ... uludağa gittim ... fakat bunun konuyla bağlantısı nedir diye sorabilirsiniz? her şey arkadaşımın düzenlediği turun otobüsüyle başlıyor. aslında aklımızda olan güzel bir grup kurmak ve eğlenmekti. fakat otobüste 4 -5 kişilik bir kadın ve 1 gay dan oluşan bir grup vardı ve arıza bir şekilde takılmaya başladılar. bizde bulaşmadık, kimseyle samimi olmadık ve dönerken öğrendiğime göre herkes" aman bize bulaşmasınlar "diye bizim gibi düşünürek kimseyle samimi olmamışlar . her neyse olay daha otobüste benim kim olduğumu sormalarıyla hedef grup olarak seçilmiş olduğumuz öğrendik. aslında otel de cok bir olayda olmadı . fakat her şey dönüş otobüsünde başladı . biz en arkada oturduk ve bu grup ta bizim önümüzde. hala taşkınlığa devam ediyor kimse ağzını acmıyordu .yemek molası verdik ve otobüse binip feribota girdikten sonra bir sakızın üstüne oturduğumu anladım. kıcımda kocaman bir sakız. kimin yaptığı belliydi. önemli olan benim ne yapacağımdı. savaş başlamıştı. feribotun büfesine gidip tüp cikolatalardan aldım ilk önce oturduğu yerin kafasına... o aslında salakca ve görmesini istediğim bir yerdi ama asıl cantalarını koydukları yere sıkmak la hedefime ulaşmış oldum. ilk önce cikolatalı başlığı önüme serdiler . hiç umursamadan geçtim . laf soktular ağzımı açmadım . bekledim asıl tuzağımın işe yaramasını bekliyordum . Ve beklediğimiz an ilk önce bunlardan tahsilat yapmak için gelen elemanın eline bulaştı , ve kız panikle yukarı baktı oradan onun eline sonra montuna (beyaz renk bu arada ) ve dokundukları tüm cantalarına ... bendeki tek tepki "geçmiş olsun" ... fakat ona yaşattığım paranoya bana yetti ve zevkle izledim ... tüm eşyalarını aşağa indirmek zorunda kalması ve cikolatan kurtulmaya çalışmaları fakat sakızın onların koyduğunu bilen diğer yolcular benim cikolatam la karşılık vermemi bir zafer edasıyla gülüşmeleri ve savaşın sonu o kadar cikolatayı ben mi koymuştum yoksa onların poşetlerinden mi aktı ....
nerden biliyoruz diyorsanız ... birinci delil : ben otobuse koltuğuma oturduğum da murat arkada ki yazıyı senmi yazdın dedi ben hayır derken sakızı koyan kişi ben yazdım demesi .
ikincisi ise başkaların daha evvelden plan yaparken duymuş olmaları
ama en önemlisi sakız yanlışıkla oraya gitmiş bu nasıl gelmiş demesi ... (:
Kaydol:
Kayıt Yorumları (Atom)

:) Helal valla he bak erkek mantığına nası intikam alıo ben olsam anca konuşurdum.Aklımda bulunsun!
YanıtlaSilaslında arkadaşlarım laf sokmam gerektiğini savundu ... "hayvanın biri sakız koymuş " gibi bir laf ama düşündüm sadece ağız dalaşı ve karşımdaki kişinin altta kalmayacağı belliydi (: ve intikamı sesini kesecek şekilde almak gerekiyordu (:...
YanıtlaSiloha ya. ilkokul 5 mantığı
YanıtlaSilkimin ki ilkokul kızın yaptığımı benim intikam almam mı ... ama ama ama önce onlar başlattı öğrettmeenniim.... :P
YanıtlaSilkızın yapması ilkokul beş. senin intikamın hafif bile olmuş. ama olay genel olarak ilkokul beş pahah
YanıtlaSileee herkezin seviyesi farklı oluyor bazen inmek gerekiyor (:
YanıtlaSil