Garanti reklamı

Ne kadar masum abisinin işe girmesini istiyor ve de parası olmayan birinin kredi alıp fabrika açmasını istiyor... işte küçük çocuk fazla kaile almayın ... büyünce gerçeği anlar (:

Valla kendi barım varken denedim kredi almayı . kefil istemiyoruz diyorlar fakat bir evrak istiyorlar zaten üst üste koyunca 1.60 boy yapıyor . türkiye de bayan boy ortalaması 1.60 olduğunu bildiğimize göre, ha kefil getirmişsin ha evrak toplamışsın aynı (: ... artı hangi parası olmayan adam fabrika açmak için gidip istesin bakalım kredi verilecek mi ... Gene parayı alacak adam parası olan kişi ... kısacası yalan ... barii çocukları dahil etmeyin bu yalanın içine.
tabii bitmiyor evrakları topladın gittin başta vurdun "gidip duvara vur daha iyi " sonuç ne oldu diyorsun .kredi notunuz düşük . nasıl diye sorduğunuzda kredi kullanmamışsınız ... hmm diyorsun... diyorsun çünkü o zamana kadar kredi kartında yok sana not vermemişler... tüh dedim bende bilseydim daha evvelden kredi alırdım ... ne diyorsunuz ben anlamıyorum sizi... gerçekten anlamıyorum... yani kredi çekicem ama kredi notum düşük . üzgünüm hiç araba kullanmadım ferari kullanmak istiyorum deseniz adam haklı diyebilirsiniz... ferari çünkü o ...  çarpabilirsiniz ... ama kredi içinde aynı konu gecerli ilk önce bir çek bakalım kredi notun yükselsin ama kredi çekemiyorsunuz kredi notunuz düşük. kredi mi yoksa yüz yıllardır geyik edilmiş olan tavuk mu yumurtadan cıkar yumurta mı tavuktan sorusu mu (:
p.s: çalışan olarak kredi almak iş sahibi olan birinden çok daha kolay. tabii kredi almak ne kadar akıl karı oda tartışılır (:

0 yorum:

Yorum Gönder

 

Followers

Meet The Author

.