1 post atsam 1 hafta gider :P

ne o yazacam bende ekle beni yazar olarak dedi ... iyi dedim oh bende kafa dinler bir şeyler yazmak zorunda hissetmem ama nerede adam 2 tane post attı yok oldu ... bize kaldı
  biraz evvel cizim yapıyorum gene gene gene gene aslında yapmam gerekenleri değil kıcıma benziyen göz ciziyorum neden onun içne bir şeyler sokucam her neyse bu arada cizim tabletimin kalemi bozuk o yüzden sıcanla (mouse) kasıyorum ...her neyse ...
 sıkıldım şimdi girdiğim sitelere baktım yeni bir şey yok ... sıkıcı ... napim dedim ana baktım yorumlar var yorumlayalım dedim ... süper oluyor neden hiç işim yok ...dışarı cıkma için isteğim yok ... sevgilim zaten yok (: ... korkutacak kimse yok ... ulan hayata bak bomboş ... böyle biri gelse gözüne parmağımı sokasım var.... uğraşım onla ... kendimle uğraşmak zevkli olmuyor ... yolda konuşuyorum zevk vermiyor millet deli gözüyle bakıyor ... hoş onu da seviyorum deli gözüyle bakmalarını ... kursta kafama göre insan yok aslında elimizdekilerle idare ediyoruz ...
 hee bir karar aldım 2 yıldır insanlara böyle iyimiş gibi davranıyorum ... ama yok bundan sonra kimseyi aramak sormak mekan sahibi arkadaslarıma onların mekanlarını gittiğimde selam vermek yok ... veya tanıdığım gruplara eskiden benim mekanımda sahne almış olanlara hepsinee taaa sikimee kadar diyorum ... neden mi o zaman önemli oluyorsun cünkü ...insanlar seviyor... böyle hakaret görmeyi ....
  gece artık pek dısarı cıkmıyorum ... ne olacak gidip icecem ...eee sonra kafan iyi şansın varsa bir hatun bulur onla yatarsın duruma göre devam eder veya bir gecede kalır kalsın bir gecede dersen sabah erken kaçman lazım ... kim erken kalkacak ... o yüzden içme isteği olmadığı için ...senelerce aynı şeyleri yaptığımız için olsa gerek... istek yok ... kaptan yazarı gel de icelim.... gemide paso iciyorsun tabii ... aramızda kalsın eskiden içince tuvallette yatardı bu...
az önce yorum yazmış bir arkadaşımız onun sitesine girdim baktım güzel yazmış "hemen gir bak" onun bir yazısı küvvetler üstüne hak vermeyi bırakın bir üstüne ekleyecem ... duş abi bunları yapan adamlar pigmelere göremi yapıyorlar neden amerikan filmlerinde ki gibi tam kafamdan aşağa gelmiyor bu su ... suratıma yemek zorundamıyım suyu... bir de su birden soğur yaa nefret ederim ...yanarsam da nefret ederim benim sevdiğim ılık...

hadii artık bir şeyler olsun 2012 yi bekliyorum ben neden mi ... yok dünyanın sonu gelmeyecek ... onun yerine bir kuyruklu yıldız var adı neydi hatırlamıyorum o gecerken özel güçler vericek bize... bende o güçlerle oynacam yanlız bir tane vermesin ... ne bilim bir kaç tane olsun ... zamanı durdurmak ... istediğimi elimlin bir haraketiyle oynatmak ... düşünce okurum bi de ... yeter bana... küçüklüğümden berii star wars hayranı olduğum için en sevdiğim haraket elinle kapıyı acarsın ... acıyorum da kapıları ... tabii inanmıyorsunuz dimi şimdi ... gidin büyük bir markete kapıya bir adım kala elinizi kapının acılacak yönüne dogru itin sanki siz acıyormusunuz gibi oluyor ... hehehee ... napalım jedi olamadım bırak padawan olamadım barii bunu yedirim ... hehehe ...

evet bir şeyler olsun yoksa ben olmuş olucam tadımdan yenmeyecek... sergileyecekler beni bakırköy ruh ve sinir hastalıkları sergi salonun da ...

8 yorum:

  1. ow. onore oldum. karşı atağa geçmeliyim. evet.

    YanıtlaSil
  2. aferin başın göğe erdi dimi (:

    YanıtlaSil
  3. bedavadan reklamım yapıldı işte. fena mı.

    YanıtlaSil
  4. paper doll..31 Ocak 2010 07:31

    bence sen artık evlenmelisin :P

    YanıtlaSil
  5. zuy : bedava olduğun kim söyledi ...

    paper : tabii şimdi cıkacam sokaktan bulduğum ilk kadınla evlenecem.... :P

    YanıtlaSil
  6. ben söyledim.bedavadan yaptın işte. artık çok geç

    YanıtlaSil
  7. hayatta hic bir şey gec degildir ...

    YanıtlaSil
  8. tamam o zaman sen de cok gec kalmıs sayılmazsın evlen artık :))

    YanıtlaSil

 

Followers

Meet The Author

.