insanlara gıpta ediyorum yeni yıl için heycanlılar... bende heyecan mı az evvel kuzenim arada "yeni yıl akşamı napıyorsun ?" valla bir şey yok ne yapım ki evde parti yapında gelim barii para harcamam ... benim için farklı bir şey yok sonuçta içerim , zaten içiyorum . o yüzden değişen pek bir şey yok . hmm bir farkı ne var aslında geçen seneden de bir farkı yok . çünkü hala pehriz deyim ... zayıflamak için değil ... sevgili olmamak için yaptığım pehriz... ne işe mi yarıyor valla abaza kalmaktan başka bir işe yaramıyor. efendi gibi takılmaya çalışıyorum ama olmuyor. çünkü gücüm istediğimi almaya yetiyor . bu defa takıldığım herkesi istiyorum bu da sorun oluyor . bende  herkesi değil bir kişiyi istiyorum . ama o kişi benden hoşlananlar arasında yok . nereden mi biliyorum biliyorum işte . ve sırf sex yapmak için de biriyle olup ta sonra benden nefretle karışık aşık olmasını istemiyorum . ve bu yüzden uzak duruyorum . hee beğendiklerim var ama uzaktalar. uzakta olmaları da bilerek mi yaptım bilmiyorum ama pehrizim için ideal . kısacası eski beni değiştirmek uzun bir süreç . ne kadar sürecek o dönemde aklımı başımdan alan biri çıkacak mı bilmiyorum... 
hmm ne kadar mı oldu ... 1.5 yıl olacak...

4 yorum:

  1. Yazılarını takip ediorum ve hiç yorum bırakmıorum,bi an kendimi çok adi hissettim,oku ve çık... !

    YanıtlaSil
  2. (: yorum yapmak zorunda değilsin .. kimse değil ... bu adilik değil o kadar takılma...

    YanıtlaSil
  3. neeeeeeeeee 1,5 yıl mııııııııııı!!!!
    o nası bi perhiz öyle, bir deri bi kemiğe dönersin hık hık der gidersin bak:P
    bi de arayı ne kdr çok açarsan duyguların o kadar körelirmiş.. öyle diyolar:P

    YanıtlaSil
  4. valla öyle aslında (: aşık olmak zor beğenmek zor ... mekana girip kesen birisi olsa sende beğensende " off kim ugrasacak diyip bir çok kez mekanı terk ettiğimi biliyorum" bir ilişkilerde master lakabını verilmiş biri olarak sölüyorum birinin adı cıkacagına canı cıksın (:

    YanıtlaSil

 

Followers

Meet The Author

.