Allahtan benim derdim yok. Ben kılım zaten bana hediye alsınlar istemiyorum . Verin parayı ben alayım . Neden mi ? Genelde alınan hediyeler beni değiştirmek için alındığını hissi veriyor. mavi bir tshirt mesela sevmediğim halde niye alıyorsun diyorum . Neymiş toplu gösterecek bir renk. Cüzdan alınıyor . Neymiş cüzdanın yoktu aldım . Ben istesem alamazmıydım cüzdanı . Ben kılımdır hediye konusunda . Onun ne istediğini iyi tayin eder ona göre alırım . Hiç ne alsam diye uğraşmam bilirim . Ama siz kadınlar öylemisiniz. Siz insanlara kafanızdaki şekille göre hediyeler alırsınız.
Ve bende sevmediğim bir şeye karşılık bende sizin sevmediklerinizi almaya karar verdim . mesela eski kız arkadaşıma saat aldım . Hiç takmayı sevmez. Ama ben aldım ya isterse takmasın. Güzel saat tabii ince bayan için, yeni takmaya başlayan biri için de hafif olması gerekli, bunları bilerek alacaksın ki, alıştırma turları bunlar,sonra severse büyütür. Ama yüzünü görmeniz lazımdı, nasıl kızdığını . Arkadaşlar var ağzını açamıyor . Dedim "biliyorum sevmiyorsun ama yakında mimar olacaksın ofiste çalışacaksın, ve o giymek istediğin döpiyes (midir) saatsiz olmaz . bu bir takı gibi düşün" , saat iyi olacak yada hiç olmayacak. Tabii ki de haklı çıktım . Arkadaşlarının desteğiyle (:
Sevdiğim 2 tane hediye var . cok sevdiğim
biri solmuş renkli bir tshirt
biri de 3 yıldır taktığım küpelerim...

bütün erkeklerin senin gibi düşünmediğini umuyorum! zira bence en güzel hediye ihtiyaca göre alınan hediyedir.. (cüzdanın yoktu cüzdan aldım vs.)
YanıtlaSil+şu sitendeki top10 zımbırtısını kaldır lütfen:O
ben baskı hissediyorum üzerimde yoklama alınır gibi.. sayfa yenileyip duruyorum "15 visit oldu.. 16.. hohhoo.." diye.
strese girdim.
ama ben mutluydum ... cüzdansız ... sorun orada... şöyle düşün ben onun ne istediğini bilirken o bendeki eksikliği görüyor ilginç gelen bu, onun yerine ihtiyacım olan bir şey değilde espirili bir şey alsa daha çok sevinirim...
YanıtlaSiltop 10 şimdi eğlenceli geldi bana hahaha...
seni tamamlamaya çalışıyo desek? bardağın boş tarafını görmek zorunda mısın?
YanıtlaSil+esprili hediyeler konusunda haklısın.. ben de severim öyle şeyler almayı da vermeyi de..
genelde sevdiğim insanların her konuşmasını msn logu gibi beynimde tutar hediye alcağım zaman ordan bişiler ayıklar bulurum.. mesela batman laf arasında "bateri çalmayı deli gibi özledim.. bagetleri elimde tutmayı bile özledim" demişti ben ertesi gün koşa koşa o havada bateri çalınan air drum'lardan almıştım oracıkta boğcaktı beni sevincinden.. (sevgiliyi sevinçten boğarak öldürmek? haşin bi ilişki bizimkisi:P)
+bak şimdi 19 oldu.. yorum gönder dicem 20. sayfa yenilencek 21.. cvp yazmış mısın diye bakcam 22.. çift sayıda kalmasın tek sayı takıntılıyım diye sayfa yenilycem 23.. yapma bana bunu :Pp
işte bak bundan bahsediyorum ... insanların sevdiği şeyleri almak mı daha mutlu olur o insan yoksa senin yakıştırdığın şeyi alarak mı ...
YanıtlaSilben hala 13 teyim (:
hediye seçmek çok zor birşey yahu. şahsen hiç beceremem. anneme dahi hediye alamıyorum.
YanıtlaSilaynı şekilde insanlar da bana çok alakısız şeyler alıyor -eğer alırlarsa
hediye alınmasın hiç.
kendi kendimize alalım en güzeli =P
bence de bu tanıdığın zaman alabileceğin bir şey gibi geliyor veya alacağın insanı dinlemekle alakalı...
YanıtlaSilhediye çeki verelim ...
hm ikisi de güzel bence.. bi de kızların kafası daha farklı çalışıyo sanırım.. bana biri sevdiğim bişeyi alınca da havalara uçarım, bende eksik olan ya da bana yakıştırdığı bişeye de sevinirim.. hediyeler güzeldir ya! ne alınırsa alınsın pakedi bile yeter yani mutlu olmama :)
YanıtlaSilsen de homurdanma yeter.. bardağın içinde su da var diyorum sana..:P