bimiyorsunuz ölmek istediğim zamanlar çok oldu küçük scooterımla bir otobüsün altında kalmayı çok diledin . ama her şeye yaptığım gibi onada bakamadım çürümeye terk ettim . ben bir boka yaramayan bir insanım . kim ne desin bunu çok iyi biliyorum . malesef hala bir umut var belki hayatımda . bir gün ama pes etmek bana göre değil yaptığım hataları temizlemek ise çok zor sadece yaptığım hataların insanların affetmesine sığınarak yapan biriyim. aslında sadece bir yaşamı hak etmeyen adi herifin tekiyim . bir şişenin dibinde sevgiyi bile bulamayan bir insanım . acı cekmeyi seven, sevdiklerine açı cektirmeyi seven kişilik. artık yanlızım uzakta takip ediyorum hayatı. kursa gidiyorum bu aralar web master olamak için, ve ders saati içinde konuştuğum insanlardan kurs bitince kacarak uzaklasıyorum . ben sosyal bir insan asosyal olmak için çalısıyorum ki kimseye zarar vermemek için . hala içimde ki insanın çırpınışları var arkadaşlık kurmak için yavaş yavaş yok etmeye çalışıyorum onu . yorum yazmam sizleri tanımadığım için tanımak bazen yakınlaşan insanların üstüne atlıyorum nedeni basit bir vampirin kana susaması gibi insanlara ihtiyacım olduğunu biliyorum . bir zaman gelecek yok edecem onu da, bilgilerimi kendime saklayıp bir şişenin dibinde uyuyamak üzere gidecem. nedir ki hayat dediğimiz şey. ben istemedim ki ben bir kere birinci geldim onuda spermken yaptım . hayatımda 2 . adam olmayı sevdim ne zaman birinci oldum hep kaybettim. yükseklik korkum var galiba benim .bilemiyorum . aşağaya yazdığım şeyler veda mı onu bile bilmiyorum. belki de zamanı geliyordur . yeterince nefes aldım bir leş gibi yaşadım bir hayvan gibi ölmek benim kaderim olmalı.

5 yorum:

  1. anaaam, vapirin kana susaması gibi derken...
    ama akıllım böyle vampir falan yazarsan sayfana, kendini böyle nitelendirirsen ters teper. şimdiki popülerite vampirizm. beni ısır falan diye yakana yapışırlarsa şaşırma:)
    sana ne yapmışlar bilmiyorum ama accık sakin ol dostum, sıkılınca canın, çık dolaş, yavru kedi falan sev, papirüs ya(be yapacağım da ondan aklımda), olmadı bak ne güzel yazmışsın.
    öyle bıakıverme kendini, bohem modası geçti biliyürsun:))))

    YanıtlaSil
  2. valla kimse bir şey yapmadı ne yaptıysam kendim yaptım ... hatalarım benim...

    hmm vampiri değiştirsem mi acaba (:

    dediklerin bir çoğunu yapıyor olmam beynimi meşgul etmiyor...

    YanıtlaSil
  3. daha yeni yavru kedi aldım ... (:

    YanıtlaSil
  4. bence kendini seviyorsun, hadi hadi:)
    her insanın hataları var. ama her insan hataları var diye ölmüyor. ezelin jenerik şiiri gibi oldu bak bu da:)
    ben de dün yavru kedi buldum evin önünde. ne tatlılar değil mi...
    ama tüm dediklerimi yapıp yine de iyişeşmediysen 3 ay ömrün kalmış demektir. bence git sen biraz adrenalin yap. normal şeyler zevk vermiyor hayatına:)))

    YanıtlaSil
  5. evet bir onlar var zaten yaptıgım gecici de olsa en azından biraz düzeliyorsun sonra gene aynı hayat... değişen bir şey yok... bir dönem en sevdiğim şey sahroş veya kafam iyiken motor kullanmaktı ...

    YanıtlaSil

 

Followers

Meet The Author

.