politikayı da politikayıcıda sevmem...

bu aralar bir kürt sorunu gidiyor duruyor... neden; bu şerefsizler oy almak için ellerinden geleni yapıyorlar... yok kardeşiz milletiz sen ne anlarsın lan kardeşlikten ... "beğenmiyorsan al git ananı" diyen bir başkan... benim ne kürtüyle ne cerkeziyle ne başkasıyla sorunum yok ... ve hepsi insan... insan olarak hataları vardır ... kime göre hata oda tartışılır... uymuyorsa sana konuşmazsın arkadaşın olarak ... daha büyük hatalarsa polisler ve jandarma var... benim zaten soyum karışık(anaanemin annesi sudan dan köle olarak getirilmiş (yani zenci)...babam arnavut, annemin babası izmirli )şimdi ben kürtüne, ermenisine, ne  diyim ki bu millet benim al ananı git mi diyim ... komik bunlar...  Türkiye Cumhuriyetinde yaşayan herkes türkiye vatandaşıdır. bu aralar bu karıştırılıyor gibime geliyor ...alt kimliklerin kızıştırılması sadece politikanın bir oyunudur. oyuna gelenler de , oyunun yönetiğini düşünenlerde kukladır. Sadece parayla ceplerini doldurmayı düşünmeyi kişilerin oyunudur. oyunu yönetenler de bizde biraz pay alırız umuduyla girmiştir. en alt oyuncularda bir ideal uğruna girmiş olan kuklalardır. inanmaları gereken ve birilerinin yönetmesine ihtiyacı olan kişilerdir...
 bunlar benim düşüncelerim..
saygılar... 


0 yorum:

Yorum Gönder

 

Followers

Meet The Author

.