itinayla adam bozarım...

Bazen keyfim yerindeyse milletle uğrasırım.... genelde uğraşmam insanlarla... ama bazen öle bir denk geliyor ki... işlerini bitiyorum hemen... sonra kendi işlerime dönüyorum...
en sevdiğim ise bir sitede topiklerrden biriydim ciddi de bir konuydu bende yazıyordum elemanın biri geyik 
yaptı kızdım dayanamadım arkadaşım dedim ciddi bir konu git geyiğe dedim ... sonra laf söledi bende infosunu baktım resimlerinde amerikan futbolu oynuyor.
yaa pardon dedim ... zaten amerikan futbolu oynayan birinden  fazla anlayış beklenmez dedim ...
elemanda ben amerikan futbolunu beyin hucrelerim ölsün diye oynuyorum dedi. 
aman dedim hemen bırak oyunu hücren kalmamış artık ...  
küfür etti gitti ... 

mesala dün poker oynarken salağın tekine rastladım küfür ediyorlar bir birlerine  bende boks hakemi gibi yazmaya başladım sağ köşe ne bilim işte fight gibi ... sonra neden olduğunu anladım eleman  türkçe konuşamıyormuş neden mi ? masterini amerika da yapmış. yuh dedim... laf attım kızdı avukata benzeyen bir tipinde yok dedi ... ne üstüne master yapıyorsun insanlara bakıp ne meslek yaptıklarını tamin ediyorsun yoksa hoqwarts orayada mı kampus actı master için... 

biraz evvelde bir arkadasla konusuyorduk ... kızdırdım... bir ara ona marangozla ilgili bir site gonderdim ama benden marangoz olmazmış dedim ... 
cvp : senden odun olur dedi ... 
en azından bir baltaya sap olma ihtimalim var senin neyin var diye yazdım gitti... 
ehehe


0 yorum:

Yorum Gönder

 

Followers

Meet The Author

.