hee tuttum bir tane küçük bir tane... onu da gönderdim denize geriye.. ne o balık tutmaya gittik... yarın azimliyim yanlız...tutacam en irisinden...
Aslında tutmaya gittik... pezevengleri tutuğumuz filan yok aslında. herifleri besliyoruz sürekli sanki restaurant var oturmuş bunlarda sipariş veriyorlar. 2 tavuk 3 karides... bakmayın gerçekten burada karidesle tutmaya çalışıyorlar. ve ya biz öle zannediyoruz. ama bildiğim bir şey var o rest. sahibi hangi balıksa çok zengin oldu...
Kaydol:
Kayıt Yorumları (Atom)

pezevenk diip durma yahu şu hayvancıklara:=)
YanıtlaSilyaw sevdiğimden sölüyorum başka bir sebebi yok...
YanıtlaSil