hani bir yere veya ne bilim bir resim yüklerken aşağıdaki metni kutuya yazan bir yazı çıkar ya . o yazılardan nefret ediyorum. tamam bir koruma olduğunu biliyorum . ama aynı zamanda bir göz bozma yöntemi gibime geliyor. yani bak şaşır .bazen öle yazılar çıkıyor ki bu ne lan diyorum. içimden bazen bağırmak ta istiyorum . ne bu ya . iç içe girmiş.utanmasalar üst üste koyacaklar. hadi çöz bakalım .hele facebooktakiler ne aman allahım sanki yemek tarifi gibi . yaz yaz bitmiyor . aslında ordakilerini bir dük veya düşeş ismine benzetiyorum. bilmiyorum belkide ben abartıyorum .(:
Kaydol:
Kayıt Yorumları (Atom)



0 yorum:
Yorum Gönder