2 yorum:

  1. eheuheuewhu :D dewam etmese daha bi iyi sanki :D acaip bi insansın
    megolomanlıktan çok, narsizm etkileri gözüküo gibi :D dewamını bekliorm şaka maka

    YanıtlaSil
  2. evet yaaa bu kadar yeter bencede... belki daha sonra yazarım ...(:

    YanıtlaSil

 

Followers

Meet The Author

.