3g vınnn eeeykkkk.... crash bum bang ....

3g karsıyızzzz....bence grup kurup yuruyus yapalım herifler bize yedirdiklerine bak millet ayı gecip utanmasalar marsa gidecekler ... aslında gideceklerdi iclerinden biri gercektende biri cüs ayıp olur die gitmediler eminim bundan ... 3g die birsey birbirmizi gorucekmişiz ... 2 dakika sonra evde olucam zaten ne diye goriyim ... artı askerleri ele alalım adama cep telefonu yasak kacak kullanıyorsa kullanıyr cezası var kardesim ... hem askerde aldın telefonu kullandın diyelim ne yapıcaksın gorup adamı ortama bak bi ton sap ... uzaga gittin hicbir yerde internet yok vıınnnn var artık vııın :D koy laptopuna calıssın olmadı mı ... bizim evde wireless kırıcı var .pierre . söle kırsın herseyi ... ne gerek var kardesim ...sadece sömürün beynimizi yıkayın ... yeniymiş gibi yedirin ...yemedik diyelim... garagara işinizi görürmü bilemem ... sevgiler saygılar...

0 yorum:

Yorum Gönder

 

Followers

Meet The Author

.