Bir insan kendi hakkında neder ...




Cok şey ...

Bir ev arkadaşım var cok iyi insan olduğunu söylüyor...komik...ben iyi bir insan diilim ... Kötüyüm... kötü olmanın derecesi nedir?... bilmem...bildiğim tek şey kötüyüm ...kavga ederim ...küfür ederim...kendimi pek düşunmem...dogru yu söylediğim gibi yalan da soylerim... Birlikte olduklarımı aldatırım ve kimseyi umursamam...kızdığım zaman zarar veririm...sevdikleri me sarılmam uzaktan severim ...uzerim insanları...aşık oldugum zaman bile boşverir peşinden gitmem gidersem arıza cıkartırım...hata yaparım hatta hatalar yaparım...boş konuşurum ...daha cok sıralayabilirim...kotuyum ama derecesi nedir bilmiyorum

4 yorum:

  1. 10 üzerinden 8 falan..
    ruhunun yüzde 80ine tekabül eder ki tehlikeli bi dozajdır, cehenneme götürür.. ölmemeye çalış derim ben :P

    YanıtlaSil
  2. sana o kadar kötü gözüktüysem ... sende o zaman %80 iyisin demekki ... en azından birimiz cennette gidecek...

    YanıtlaSil
  3. ben +40ım sen -40, aradaki fark da 80.
    :|
    oldu mu bu hesap tam kestiremedim şimdi :P

    ben yerimi garantiledim tabi.. sağolsun ortaçağda dedemiiin dedeleri dişinden tırnağından arttırıp arsa satın almışlar cennetten.. toprak sahibiyiz yani.. kat karşılığı satarım ama sana da.. kelepir gider..

    YanıtlaSil
  4. barometreden bakınca o zaman aradaki 80 oluyor ... ama eğer topmala yapıyorsan eğer 0 var elimizde....


    napıcam cenneti ... sen sat bir türk olarak ticaret yaparız :p

    YanıtlaSil

 

Followers

Meet The Author

.